Monday, October 29, 2012

Vizita Gradina Botanica

In data de 23.10.2012 copii de la Gradinita Yuki au fost in vizita la Gradina Botanica.

Pe aleile gradinii ne-am bucurat de o zi calduroasa de toamna...




..... si am invatat despre florile de toamna



Ne-am prefacut ca suntem picaturi de apa si am intrat in radacina copacilor



Apoi am descoperit ca frunzele au forme diverse



Apoi am intrat in interiorul unei flori si ne-am prefacut ca suntem albinutele care transporta polenul...



...si am descoperit fructele si semintele lor





Apoi am primit frunze si flori pe care le-am putut descoperi de aproape















Apoi ne-am luat la revedere si am facut o fotografie de grup care sa ne aminteasca de ziua frumoasa petrecuta la Gradina Botanica.
Am promis ca la primavara ne intoarcem sa descoperim alte minuni din lumea plantelor.




1 comment: