Wednesday, June 12, 2013

Activitati 10 - 14.06 grupa mica


“PRIETENII  LUI ISTETILA”

TEMA PROIECTULUI:  EVALUARE FINALA

SUBTEMA: “IN LUMEA POVESTILOR”

PERIOADA: 10.06. - 14.06.2013

Luni

→ Intalnirea de dimineata: “Ghiceste la cine m-am gandit!”

Salutul si prezenta

Micii gimnasti (gimnastica de inviorare)

→ Jocuri si activitati alese: Joc de masa - labirint:” Ajuta copilul sa ajunga la casuta”; Biblioteca: “Imagini incantatoare din poveste”

   Activitati pe domeniu experiential: Domeniul Stiinta - Cunoasterea mediului: “Cine stie, castiga!” (joc didactic)

Marti

 → Intalnirea de dimineata Spune mai departe!”

Salutul si prezenta;

Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

  → Jocuri si activitati alese: Arta - desen: “Povestea preferata” ; Joc de rol: “Carnavalul personajelor” ;

  Activitati pe domeniu experiential: Domeniul stiinta – Activitate matematica: “Gaseste solutia” (joc concurs); Domeniul estetic si creativ – Activitate artistico-plastica: “Secventa preferata de poveste” (desen)

Miercuri

 → Intalnirea de dimineata: “Pot sa astept!”

Salutul si prezenta;

Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

→ Jocuri si activitati alese: Constructii: ”Cabana de la munte”; Biblioteca – exercitii grafice: “Traseu  de vacanta”

  Activitate pe domeniu experiential: Domeniul Limba si comunicare – Educarea limbajului: “Eu intreb, tu raspunzi!” (joc concurs); Domeniul psiho-motor – Educatie fizica: “Pe carari de munte” (parcurs aplicativ)

Joi

 → Intalnirea de dimineata  Ne e draga gradinita”;

Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

→ Jocuri si activitati alese: Joc senzorial: “Asculta si recunoaste!”; Joc de rol: In vacanta la mare

  Activitate pe domeniu experiential: Domeniul estetic si creativ – Educatie muzicala: “La concertul personajelor de poveste” (repetare cantecele).

Vineri

 → Intalnirea de dimineata : “Respectam regulile”

Salutul si prezenta;

Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

→ Jocuri si activitati alese: Arta - desen: “Azi doresc cu vacanta sa ma intalnesc”; Constructii: Castelul”

  Activitate pe domeniu experiential: Educatie pentru societate “Personaje pozitive, personaje negative” (lectura dupa imagini)

CANTEC:  OAC, OAC DIRI DIRI DAM

Ce petrecere frumoasa
E la margine de lac
Broscarimea bucuroasa
Are vin si cozonac.

Ref: Oac, oac, diri-diri-dam
Oac, oac, oac ,oac, diri-diri-dam   X2

Un broscoi canta la cobza
Si o broasca la tambal
O broscuta mica, stramba
Vrea sa joace sus pe deal.

Refren: Oac, oac, diri-diri-dam
Oac, oac, oac ,oac, diri-diri-dam   x2

Dintr-o trestie inalta
A iesit un caine schiop
Broscarimea speriata
A luat-o la galop.

REFREN X2

CANTEC:   IN PADUREA CU ALUNE

In padurea cu alune
Aveau casa doi pitici
Vine pupaza si spune
Vreau sa stau si eu aici
Pu-pu-pu, pu-pu-pu
Vreau sa stau si eu aici, bis

Iata vine si-o broscuta
Top, top, top sarind mereu
Daca e loc in casuta
Tare-as vrea sa stau si eu
Top-top-top, top-top-top
Tare-as vrea sa stau si eu, bis

Soricelul striga-ndata
Iata si eu am venit
Casa voastra e curata
Noroc, bine v-am gasit
Chit-chit-chit, chit-chit-chit
Noroc, bine v-am gasit, bis

Si-n casuta cea draguta
Stau vreo cinci prieteni mici
Soricelul si-o broscuta
Pupaza si doi pitici
Tra-la-la, tra-la-la
Stau vreo cinci prieteni mici, bis

 

No comments:

Post a Comment