Thursday, October 10, 2013

Pe-un picior de-arcuş, la un pian jucăuş - atelier creativ la Muzeul George Enescu

Astazi am participat la programul Pe-un picior de-arcuş, la un pian jucăuş pregatit pentru noi de catre Asociatia De Dragul Artei.
In cadrul atelierului am aflat cate ceva despre George Enescu si despre ce este acela un muzician. 
Impreuna cu domnisoara Casandra, una dintre organizatoare, am descoperit notele muzicale pe Cantecul de leagan compus de Johannes Brahms, ne-am jucat cu vioara - una mica precum cea pe care a primit-o Enescu de la parintii sai cand a implinit 3 ani , si una mare - precum cele cu care se canta adevaratii muzicanti;
 







 
 
 
Apoi am aflat care este rolul dirijorului in orchestra si am inteles mai bine printr-un joc muzical in care am dirijat-o pe Casandra care interpreta la flaut Marsul lui Radetzky.
 




In ultima dintre incaperi, pe fundal muzical si miscandu-ne trupurile in ritmul muzicii, am invatat despre tempo, care poate fi allegro sau andante si despre timbru care poate fi grav sau acut.
Apoi, avand pe fundal Raspodia romana, de George Enescu, am jucat statuile muzicale.

No comments:

Post a Comment