Friday, November 22, 2013

Planificare activitati 25-29.11 grupa mica - Piticii-Voinicii


 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
25.11.2013
Intalnirea de dimineata :”Ce stim despre tara noastra?”
Tura 2: ”Invatam sa legam siretul :”Punem incaltamintea ordonat „
Constructii:”Conturul Romaniei ”
Joc de rol:”De- turistii ”
Joc de miscare :”Soldateii romani ”
(DEC)Educatie-plastica :tema:”Tara mea”(pictura )
    
   MARTI
26.11.2013
 
Intalnirea de dimineata:”Cum sarbatorim ziua de 1Decembrie? „
Tura 2:”Cum ne protejam de anotimpul friguros”discutii
Joc muzical :”Hora nostra 
Construstii :”Steagul romanesc „
Arta :”Stegulete tricolore „desen
Activitate integrata :
(DS):”Tara in sarbatoare  „observare (DOS):”Sa ne bucuram ca suntem romani”(discutii libere+fise de lucru )
 
  MIERCURI
 27.11.2013
 
Intalnirea de dimineata: „Calatorie prin tara mea „
Tura 2:”Vreau un animal de companie”deprinderi a ocroti si iubi animalele
 
 Constructii :”Bucuresti orasul meu ”
Arta :desen „Prietenul meu de la gradi”
Joc de miscare :”hai sa dam mana cu mana „
DS2)-matematica
Tema :”Un stegulet ,mai multe stegulete 
(exercitii cu material individual + fise de lucru
 
     JOI
28.11.2013
 
Intalnirea de dimineata:”Prieteni ni „
Tura 2:”Vreau un animal de companie”deprinderi a ocroti si iubi animalele
 
Constructii :”Casuta prietenului meu”
Arta :desen „Prietenul meu de la gradi”
Joc de miscare :”Cal si calaret „
(DS2)-matematica
Tema :”Grupe mari si mici de jucarii „
Fise de lucru
 
  VINERI
  29.12.2013
 
Intalnirea de dimineata Starmosii nostri 
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
Joc de creatie :”joc in liniste”
Biblioteca :”Romanul si romancuta „poveste
Stiinta :”capitala tarii ”joc didactic
(DEC)muzica
„Hora Unirii ”joc muzical

No comments:

Post a Comment