Monday, February 10, 2014

Activitati 10.02 - 14.02. 2014 Grupa mica - Piticii Voinicii


LUNA FEBRUARIE (SEMSTRUL II)

Planificare  saptamanala :”In ograda la bunicii-animalele domestice     /10-14.02.2014

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
10.02.2014
Intalnirea de dimineata : M-a trezit pisica de dimineata  
Tura 2: ,,Cântec pentru mama’’
Constructii: cusca catelului (construcţii tridimensionale)
Joc de rol: de-a cainele si pisica
Joc de miscare : micii soricei
(DEC)Educatie-plastica :tema- lipire  „Pisica” si ghemul de ata din plastilina 
    
   MARTI
11.02.2014
 
Intalnirea de dimineata:”Buna dimineata dragi pisoi„
Tura 2:”Cum ne protejam de raceala” discutii
Joc muzical :”ratustele mele 
Construstii :”casuta purcelusului 
Arta :”gaina si cocosul 
Activitate integrata :
(DS):stiinta:,,Ograda bunicii ’’ animalele domestice  discutii  imagini(DOS):”Cum avem grija de animalelutele bunicii  
 
  MIERCURI
 12.02.2014
 
Intalnirea de dimineata: „eu iubesc animalele
Joc distractiv :”Unde am ascuns obiectul ?"
 
 Constructii :”O casa de vis pentru pisica mea
Arta :desen „animale la alegere 
Joc de miscare :”Taranul e pe camp„
Dlc :” Cei  trei purcelusi « povestire + fise de desenat
DPM: exercitii pentru repetarea prizei la obiect « Cine pringe mingea « 
 
     JOI
13.02.2014
 
 Intalnirea de dimineata Am grija de pisica si catelul meu
 tura 2 :joc  distractiv  ce cuvant s-a spus gresit « 
 
 Constructii : grajd pentru calutul meu „ 
Arta :desena la libera alegere
Joc de miscare :dansul ratustelor 
Ds-matematica : Activitate matematică: Cate animale sunt ?
 
 
  VINERI
 14.02.2014
Intalnirea de dimineata :”lumea animalelor „
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
Joc de creatie :”de-a ratele si vanatorii”
Biblioteca :”imagini cu animale domestice 
Stiinta :completeaza mai departe tabloul „
(DEC)muzica
Joc muzical repetare „ursul doarme”
Predare ratustele mele

No comments:

Post a Comment