Monday, May 26, 2014

Activitati grupa mini -Grupa Strumfilor 26- 30.05.2014


Planificare  saptamanala:”Copiii din lumea intreaga„  /26-30.05.2014

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
26.05.2014
RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata :”Copilarie fericita’’-imagini
« Tura 2:,,Poezii despre copilarie’’
Constructii:,,Oraselul copiilor’’
Joc de rol:„De-a magazinul cu jucarii”
Joc de miscare:Micii dansatori”
Activitate integrata:
  DEC-„Autoportret”-desen
    
   MARTI
27.05.2014
 
RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:”Copii din lumea intreaga„-Imagini, discutii libere.
Construstii:”Casuta din lemne„
Arta:Desen:”Copiii de pe Pamant”
Activitate integrata:
(DS):stiinta:„Tu mai ai un frate mic/mare?–discutii libere /,,Ce face fratiorul tau?’’.
 
  MIERCURI
 28.05.2014
 
RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:„Drepturile copilului »
Tura 2:Joc distractiv:”Unde am ascuns obiectul?”
 
 Constructii :”Case pentru copiii sarmani”
Arta :Desen:„Eu si prietenul meu ”
Joc de miscare:”Sotronul „
 
DPM:Exercitii pentru repetarea prizei la obiect « Cine pringe mingea ?»
 
     JOI
29.05.2014
 
 RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:„cand este ziua noastra? «discutii libere
 Tura 2 :joc  distractiv  ce cuvant s-a spus gresit « 
 
 Constructii:”Ce poti face cu aceste 10 fig geometrice?”.
Arta:Desen la libera alegere
Joc de miscare:dans, improvizatie.
Ds-Matematica:Activitate matematică:,,Exercitiu cu material :mic , mijlociu si mare.
 
  VINERI
  30.05.2014
RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:„Zi de sarbatoare/ziua copilului”
Tura 2:”desen la libera alegere”
Joc de creatie :”De-a reporterii de stiri”
Joc de miscare:„Hora copiilor”
Biblioteca:Carti de poezii despre copii
(DEC)muzica
Cantece pentru copii. 1 iunie

No comments:

Post a Comment