Wednesday, December 2, 2015

Activitati 02-04.12.2015 Grupa Mijlocie


Planificare  saptamanala :”Noi suntem romani „  /” Cum este/a fost şi va fi aici pe Pãmânt?

 
 
 
 
 
 
 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
  MIERCURI
02.12.2015
 
Intalnirea de dimineata: „Calatorie prin tara mea „
Tura 2:”Vreau un animal de companie”deprinderi a ocroti si iubi animalele
 
 Constructii :”Bucuresti orasul meu ”
Arta :desen „Prietenul meu de la gradi”
Joc de miscare :”hai sa dam mana cu mana „
DS2)-matematica
Tema :”Un stegulet ,mai multe stegulete 
(exercitii cu material individual + fise de lucru
 
     JOI
03.12.2015
 
Intalnirea de dimineata:”Prieteni ni „
Tura 2:”Vreau un animal de companie”deprinderi a ocroti si iubi animalele
 
Constructii :”Casuta prietenului meu”
Arta :desen „Prietenul meu de la gradi”
Joc de miscare :”Cal si calaret „
(DS2)-matematica
Tema :”Grupe mari si mici de jucarii „
Fise de lucru
 
  VINERI
04.12.2015
 
Intalnirea de dimineata Starmosii nostri 
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
Joc de creatie :”joc in liniste”
Biblioteca :”Romanul si romancuta „poveste
Stiinta :”capitala tarii ”joc didactic
(DEC)muzica
„Hora Unirii ”joc muzical

 

No comments:

Post a Comment