TEMA DE STUDIU:
FLORI DE TOAMNA
SAPTAMANA: 18 – 22 NOIEMBRIE
LUNI
→ INTALNIREA
DE DIMINEATA: “Floarea
mea preferata este...”
Salutul si
prezenta;
Micii gimnasti
(gimnastica de inviorare);
→ ACTIVITATI
ALESE: Arta – desen: “Crizanteme”; Limba si comunicare : “Citim imagini despre flori”
→ ACTIVITATI
PE DOMENIU EXPERIENTIAL: Cunoasterea mediului: “Fenomene specifice anotimpului
toamna” (observare) Educatie fizica: “Adunam floricele” (mersul ghemuit)
MARTI
→ INTALNIREA
DE DIMINEATA: “Picaturi
de ploaie”
Salutul si
prezenta;
Micii gimnasti
(gimnastica de inviorare);
→ ACTIVITATI
ALESE: Constructii: “Gradina cu flori”; Joc de rol: “Vindem flori!”
→ ACTIVITATI
PE DOMENIU EXPERIENTIAL: Activitate matematica: “Asaza-te repede!” (joc); Educatie pentru societate: “Cutia cu surprize” (discutie)
MIERCURI
→ INTALNIREA
DE DIMINEATA: “Noi
facem asa…!”
Salutul si
prezenta;
Micii gimnasti
(gimnastica de inviorare);
→ ACTIVITATI
ALESE: Joc de masa - puzzle: “Cele mai frumoase flori”; Arta: “Floricele vesele” (modelaj)
→ ACTIVITATI
PE DOMENIU EXPERIENTIAL: “Turtita” (povestea educatoarei);
JOI
→ INTALNIREA
DE DIMINEATA: “Povestea
crizantemei”
Salutul si
prezenta;
Micii gimnasti
(gimnastica de inviorare);
→ ACTIVITATI
ALESE: Constructii: “Floraria de pe strada mea!” ;
→ ACTIVITATI
PE DOMENIU EXPERIENTIAL: Activitate matematica: “Surprize aranjate” (joc logic); Arta: “Floricele
colorate” (desen)
VINERI
→ INTALNIREA
DE DIMINEATA: “Imi
place sa mananc…”
Salutul si
prezenta;
Micii gimnasti
(gimnastica de inviorare);
→ ACTIVITATI
ALESE: Joc de masa: “Facem ordine!”; Arta: “Tufanele” (pictura)
→ ACTIVITATI
PE DOMENIU EXPERIENTIAL: Activitate integrata: “Toamna pe alee” (citire de imagini)
TEMA PENTRU ACASA:
LUNI, 18 NOIEMBRIE, VA RUGAM SA ADUCETI LA
GRADINITA URMATOARELE:
-
UN GHIVECI DE PLASTIC DE MARIME MICA;
-
O
PUNGUTA CU PAMANT PENTRU FLORI (CAT SA SE UMPLE GHIVECIUL ADUS);
-
1 BULB DE NARCISA/LALEA/ZAMBILA/GHIOCEL
GALBEN/FREZIE/STANJENEL ETC.
ASADAR, LUNI NE VOM TRANSFORMA IN MICI GRADINARI… IAR
APOI COPIII VOR AVEA GRIJA DE FLORICELE!
No comments:
Post a Comment