Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză
Grupa mare
Grupa de vârstă: 5-6 ani
Teacher:
Diaconescu Diana
April 2015
Teme
abordate:
Revision and evaluation
Easter
Our House
Vocabular:
1.
Revision
and evaluation
2.
Paştele:
EasterBunny, Eastereggs
3.
Casa
noastră: house, roof, floor, window, walls, stairs, bedroom, bathroom, kitchen
Activităţi:
1. Listena
and color
Copiii
ascultă indicaţiile naratorului şi colorează fişele conform instrucţiunilor
2. Say the object!
Fiecare copil trebuie să numească obiectul de pe
cartonaşul primit.
3. Listento the story
Copiii
vor asculta poveştile de la finalul unităţilor de învăţare.
4. What’s on your back?
Fiecare copil primeşte pe spate un cartonaş
reprezentând un mijloc de transport, o cameră, un obiect din casă. În acelaşi
timp, un alt copil trebuie să găsească respectivul cartonaş şi să stea pe toată
durata jocului în spatele celui care are cartonaşul corespunzător. La final,
fiecare copil trebuie să ghicească ce cartonaş are pe spate, după ce observă
cine era în spatele lui în timpul jocului.
5. Bingo
Elevii
sunt împărţiţi pe echipe şi fiecare echipă primeşte 6 cartonaşe. Dintre
acestea, doar 4 vor fi folosite de profesor în combinaţia pentru Bingo. Masa pe
care se află aceleaşi obiecte ca şi pe tablă, are Bingo.
6. Likes and dislikes
Copiii
primesc fişe individuale de lucru, fişe ce sunt împărţită în două – o parte în
care desenăm sau lipim ceea ce ne place şi una în care desenăm sau lipim ce nu
ne place. La finalul activităţii, fiecare copil are ocazia să ne spună în
engleză, formulând propoziţii, ce îi place şi ce nu.
Grupa mică/mijlocie
Grupa de vârstă: 2-4 ani
Teacher:
Diaconescu Diana
April 2015
Teme
abordate:
Revision and
evaluation
Easter
Vocabular:
1.
Recapitulare
si evaluarea ultimelor unitati de invatare
2.
Paştele:
EasterBunny, Eastereggs
Activităţi:
1. Listen
and color
Copiii
ascultă indicaţiile naratorului şi colorează fişele conform instrucţiunilor
2. Say the object!
Fiecare copil trebuie să numească obiectul de pe
cartonaşul primit.
3. Listento the story
Copiii
vor asculta poveştile de la finalul unităţilor de învăţare.
4. Likes and dislikes
Copiii
primesc fişe individuale de lucru, fişe ce sunt împărţită în două – o parte în
care desenăm sau lipim ceea ce ne place şi una în care desenăm sau lipim ce nu
ne place. La finalul activităţii, fiecare copil are ocazia să ne spună în
engleză, ce îi place şi ce nu.
5. Role Play
Ne imaginăm că ne aflăm într-o anumită zi a
săptămânii, într-un anumit anotimp. Încercăm să observăm ce reguli de conduită
şi ce măsuri de siguranţă trebuie să avem iarna sau vara. Aplicăm acelaşi joc
de rol şi pentru situaţia în care ne aflăm la cumpărături cu părinţii (ce
facem, cum vorbim, cum salutăm, cum mulţumim).
No comments:
Post a Comment