Planificare saptamanala 13-17.07.2015
Tema:”Muzica”
Subtema:”Cantece si jocuri cu instrumente
muzicale”
Data/Ziua
|
ADP
|
ALA
|
ADE
|
LUNI
13.07.2015
|
RUTINE-salutul,
prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:
-"Ce sunt instrumentele muzicale?"
Tranzitii: "Ta, ta, ta … trompeta suna -
asa!"- mers normal
|
Arta: "Vioara"
Biblioteca: "Citim imagini cu instrumente
muzicale"
|
DS: "Instrumente muzicale " (observare)
DEC:”O furnica duce-n spate” (predare cantec)
|
MARTI
14.07.2015
|
RUTINE-salutul,
prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:
-"Ce este o orchestra?"
Tranzitii: "Sunete si zgomote" – joc
senzorial
|
Arta:-Trompeta (lipire)
Joc de rol: "Muzicantii"
Stiinta: "Ce canta asa?" (joc senzorial)
Jocuri libere si distractive
|
DLC: "Concertul" - lectura educatoarei
-Repetare cantece (“In padurea cu alune”, “Am o
casuta mica”, “O vioara mica”)
|
Miercuri
15.07.2015
|
RUTINE-salutul,
prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:
"Instrumentul muzical preferat"
Tranzitii: "Bum, bum, eu cant mai tare si ma
cheama toba mare!"
|
Joc de masa: "Puzzle"
Constructii: "Vitrina cu instrumente"
|
DS+DEC: "Numaram si grupam";
-"Toba" (pictura)
-“O furnica duce-n spate” (repetare cantec)
|
JOI
16.07.2015
|
RUTINE-salutul,
prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:
"Ce este corul?"
Tranzitii: "Sa cantam la trompeta!" –
joc exercitiu
|
Arta: "Instrumente vesele"
(colorare)
Joc de rol: "Dirijorul"
|
DOS+DEC: "Cum utilizam instrumentele
muzicale?";
-"O vioara mica" (repetare cantec)
|
VINERI
17.07.2015
|
RUTINE-salutul,
prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata:
"Cantecelul preferat"
Tranzitii: "Instrumente vesele " – joc
exercitiu
|
Constructii: "Acum stim, o scena construim!"
Stiinta: "Fisa individuala de lucru"
|
DPM: "Exersarea diferitelor tipuri de
mers".
Jocuri distractive in sala de grupa.
-“O furnica duce-n spate” (repetare cantec)
|
No comments:
Post a Comment