Monday, December 15, 2014

Clubul de sambata


CLUBUL LUI ISTETILA - SAMBATA, 20 DECEMBRIE

INTERVAL ORAR: 9 – 11

 

      In primul rand, Istetila doreste sa va multumeasca pentru prezenta voastra constanta la clubul organizat de el in fiecare sambata, iar pentru asta isi scoate cipilica de spiridus in fata voastra. Am zis cipilica de spiridus pentru ca Istetila iubeste sarbatorile de iarna si in perioada aceasta s-a deghizat in spiridus. Nu am nicio sansa sa-l conving sa renunte la idee, asa ca nu mai insist!  In al doilea rand, sambata aceasta Istetila organizeaza ultimul club pe anul 2014, insa din data de 10 ianuarie 2015, va fi acolo unde l-ati gasiti intotdeauna… la gradinita lui preferata! Stiti care, nu mai e nevoie sa va spun eu!

       Inainte de a ne lua ramas bun, Istetila va anunta care sunt cele doua ateliere creative de sambata aceasta. Asa ca urechile palnie si ochii bulbucati pentru ca urmeaza doua teme inedite:

1.         “FROSTY, THE SNOWMAN!”: Pentru ca si Istetia cunoaste lb. engleza, s-a gandit sa denumeasca astfel primul atelier, fiindca impreuna ii vom da viata lui Frosty, doar cu ajutorul unui cofrag de oua, lipici, senila, carton colorat si ochisori mobili! J

2.         “INGER, INGERASUL MEU!”: In cea de-a doua parte a clubului nostru, avem la dispozitie becuri, dantela, gouache alba, carioci colorate, sclipici si paiete . Fiecare dintre aceste materiale contribuie la realizarea unui frumos ingeras, caruia i-ar placea foarte mult ca tu sa il iei acasa la tine si sa il asezi in bradut! J

 

      Sarbatori frumoase sa aveti si de-abia astept sa povestim ce am facut in vacanta!

                       Am numai ganduri bune pentru voi!

                                                                                     Istetila J

No comments:

Post a Comment