Monday, April 27, 2015

Activitati grupa mini 27.04.2015 30.04.2015


PLANIFICARE SAPTAMANALA  27-30.04.2015  – GRUPA MINI

TEMA: - CINE  SUNT / SUNTEM ?

SUBTEMA: CORPUL OMENESC

DATA
A.D.P.
A.L.A.
A.D.E.
 
LUNI
27.04.2015
Rutine: Salutul de dimineata, Facem prezenţa (învăţăm să spunem „Prezent/ă” la auzirea numelui)
 Întâlnirea de dimineaţă: „Acesta/aceasta sunt eu!”
Calendarul naturii: Cum este vremea azi?
Tranziţii: Exercitii de miscare
Biblioteca: Citim imagini despre corpul uman”)
Arta: “Chipul meu”- desen
 Exerciţii de relaxare
„Chipul din oglindă” - (observare)
 
MARŢI
28.04.2015
Rutine: Salutul de dimineata, Facem prezenţa, Calendarul naturii: Cum este vremea azi?
Întâlnirea de dimineaţă: “Cum esti tu?”
Tranziţii: Exercitii de miscare
Artă: „Sunt fetita/baietel!”- (ruperea hartiei, lipire)
 Chipul meu” (cantec)
Biblioteca: “Corpul meu” - poezie
Joc : ”Arata-mi ce iti cer!”
“Partile corpului uman” - observare
MIERCURI
29.04.2015
 
Rutine: Salutul de dimineata, Prezenţa, Calendarul naturii: Cum este vremea azi?
Întâlnirea de dimineaţă: “Manutele mele”
Tranziţii: Exerciţii de miscare
Joc de masă: Puzzle
 Biblioteca: Povestea       ” Degetel”
Artă: “Mana “ -                (dactilopictura)
“Eu am 10 degetele” - cantec
“Ce nu se potriveste ? ”- joc de atentie
JOI
30.04.2015
Rutine: Salutul, Prezenţa, Calendarul naturii: Cum este vremea?
Întâlnirea de dimineaţă: „Nu mai e nimeni ca mine!”
Tranziţii: Exerciţii de miscare
Joc: Construim din lego                                                                         
“Ghici, ghicitoarea mea!”- corpul uman
 “Deschide urechea bine”- cantec
Stiinta: “Arata-mi la tine ce vezi in imagine!

No comments:

Post a Comment