Monday, June 29, 2015

Clubul de sambata 4 iulie


CLUBUL LUI ISTEȚILĂ – SÂMBĂTĂ, 4 IULIE (INTERVAL ORAR: 9 – 13)


NICIODATĂ NU E PREA MULTĂ CULOARE!!!

          

             Salutare isteață tuturor! Ce credeți că fac eu acum? Deja pregătesc materialele pentru următorul club de sâmbătă! Dacă sunteți curioși să aflați ce idei am ales de data aceasta, propun să nu vă mai țin în suspans! Pentru că unii dintre voi, prietenii mei isteți, plecați în vacanță… nu vreau să mă dați uitării! Tocmai de aceea sâmbătă mă veți picta pe propriile voastre tricouri… chiar pe mine, așa frumușel cum sunt! J

             După ce tricourile noastre vor fi gata pictate și puse la uscat, ne vom realiza câte un jurnal de călătorie pe care bineînțeles, îl vom lua cu noi când plecăm în vacanță! Acest jurnal nu va fi unul obișnuit, ci personalizat și cu siguranță vă va aduce zâmbetul pe buze ori de câte ori îl veți deschide!

             Vă aștept cu dor, isteților!

No comments:

Post a Comment