Tuesday, June 2, 2015

Clubul de sambata 6 iunie - Clubul lui Istetila


CLUBUL LUI ISTEȚILĂ – SÂMBĂTĂ, 6 IUNIE (INTERVAL ORAR: 9 – 13)


UNELTIM POVEȘTI PE BĂȚ!

               Salutare, prietenii mei talentați! Vreau să vă mărturisesc ceva ce nu multă lume știe despre mine… Înainte să recapitulăm ceea ce deja știți: mă numesc Istețilă… sunt o mascotă uneori cam năzdrăvană, îmi place să pun în aplicare cele mai năstrușnice idei și îmi place să am mulți prieteni… Dar ceea ce unii dintre voi nu cred că știți e faptul că am și o părticică sensibilă! De dimineață m-am trezit cu o întrebare în minte… Oare v-am mulțumit vreodată vouă, prietenilor mei? Cum pentru ce? Pentru prietenia voastră! Nu știu dacă v-am spus până acum faptul că sunt extrem de mândru de fiecare dintre voi, de tot ceea ce ați creat cu mânuțele voastre, iar în același timp sunt foarte bucuros pentru că de fiecare dată am făcut echipă bună împreună! Pentru acest lucru vreau să vă mulțumesc și sper să rămânem prieteni mult, mult timp de acum înainte!

             Dar gata cu mulțumirile! Să revenim la găinile noastre… sau rațele noastre… sau…?!? Cum era acea expresie? Nu mai știu! Vedeți? M-am emoționat prea tare! În fine… Haideți mai bine să vă anunț ce idei am pentru sâmbăta aceasta… Cred că v-ați dat seama încă din titlu de faptul că vom unelti povești, dar nu oricum! După ce ne vom crea câte UN PAPAGAL ZĂPĂCIT (confecționat dintr-o pungă de carton) și câte UN ȘORICEL SÂSÂIT (confecționat dintr-o lingură de lemn pictată), vom inventa povești ajutați fiind de personajele ce tocmai au prins viață. Și pentru că în clasa noastră avem un televizor din carton, ne vom juca și de-a prezentatorii… mânuindu-ne propriile jucărioare!

              V-am făcut curioși? Dacă da, aștept să vă înscrieți și să ne vedem sâmbătăăăă!

No comments:

Post a Comment