Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză
Grădiniţa “Yuki”
Grupa mare/mijlocie
Teacher:
Ionuț Costache
February 17-27, 2015
Manual: flashcards
Teme
abordate: Animale, prepozițiile “on” și “under”, fructe și legume.
Vocabular:
1.
Animale:
dog, cat, mouse, cow, rabbit, donkey, pig, lion, pelican, horse, fox, cheetah,
snake, elephant, crocodile, tiger, puma.
2.
Altele:
book, pencil, wall, clock, table, plum, olive, eggplant
3.
Recapitulare:
orange, apple, pepper, tomato, onion, carrot, potato, cucumber, pear, cherry,
strawberry,
Activităţi:
1. Mimic
the animal.
Unuia
dintre copii i se arată un flashcard și mimează animalul prezentat. Ceilalți
ghicesc animalul mimat.
2. Group the animals.
Animalele mimate sunt așezate pe categorii: milk vs.
eggs making, cold vs warm blooded, domestic vs. wild animals.
3. On or under
Învățăm
să legăm obiectele prin poziționare: “the
pencil is on the book”, “the book is under the table”, “the clock is on the
wall”, etc.
4. Fruit & vegetable gymnastics
Recapitulare
fructe și legume: copiii aud numele unui fruct sau a unei legume și:
-
dacă fructul crește în copac, atunci descriu cu mâinile o formă asemănătoare cu
o coroană de copac
-
dacă crește sub pământ, atunci copiii își ating vârfurile picioarelor cu
vârfurile mâinilor, ținând picioarele drepte
-
altfel, dacă crește într-o plantă la suprafață, atunci copiii îndoaie
picioarele și întind mâinile în față
Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză
Grădiniţa “Yuki”
Grupa mică
Teacher:
Ionuț Costache
February 17-27, 2015
Manual: flashcards
Teme
abordate: Animale, fructe și legume.
Vocabular:
1.
Animale:
dog, cat, mouse, cow, rabbit, donkey, pig, lion, fox, cheetah, elephant.
2.
Recapitulare:
orange, apple, pepper, tomato, onion, carrot, potato, pear.
Activităţi:
1. Mimic
the animal.
Unuia
dintre copii i se arată un flashcard și mimează animalul prezentat. Ceilalți
ghicesc animalul mimat.
2. Group the animals.
Animalele mimate sunt așezate pe categorii: milk vs.
eggs making, domestic vs. wild animals.
4. Fruit & vegetable gymnastics
Recapitulare
fructe și legume: copiii aud numele unui fruct sau a unei legume și:
-
dacă fructul crește în copac, atunci descriu cu mâinile o formă asemănătoare cu
o coroană de copac
-
dacă crește sub pământ, atunci copiii își ating vârfurile picioarelor cu
vârfurile mâinilor, ținând picioarele drepte
-
altfel, dacă crește într-o plantă la suprafață, atunci copiii îndoaie
picioarele și întind mâinile în față
No comments:
Post a Comment