Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză
Grădiniţa “Yuki”
Grupa mare
Teacher:
Ionuț Costache
March 03-28, 2015
Teme
abordate: camerele casei, mijloace de transport, anotimpurile, starea vremii,
timp și zilele săptămânii.
Vocabular:
1.
Camerele
casei: living room, bedroom, kitchen, bathroom, balcony, hallway.
2.
Mijloace
de transport: bus, car, train, boat, plane.
3.
Anotimpurile:
winter, spring, summer, fall/autumn.
4.
Cerul și starea vremii: Sun, Moon, sky, cloud, rain, snow,
lightning, thunder, warm, cold, fog, rainbow, wind.
Expresii:
It is cold. It
is warm. It is sunny. It is rainy. It is cloudy. It is snowy. It is foggy.
5.
Timp:
yesterday, today, tomorrow,
Zilele săptămânii: Monday, Tuesday, Wednesday,
Thursday, Friday, Saturday, Sunday.
Activităţi:
1. Which
room is which?.
Identificarea
camerelor – flashcards.
2. Color the house.
Găsirea
și colorarea unor obiecte aflate în diferite camere (fișe).
3. Best way to travel
Conversație
despre locurile spre care putem călători și despre mijlocul de transport
potrivit.
4. The kids’ train
Copiii
formează un trenuleț și mimează sunetele fiecărui mijloc de transport (în
funcție de comanda în engleză a locomotivei) în timp ce se trenulețul se
deplasează prin clasă.
Avionul,
the plane, este întotdeauna ultimul. Ca urmare a instrucțiunii “avioanele
aterizează pe scăunele!”, toți iau loc cât mai repede, rămânând un singur copil
în picioare.
5. The four seasons
Învățăm
anotimpurile cântând:
6. Tale of the weather
Vremea
se schimbă repede la începutul primăverii, iar timp de două zile (comprimate în
10-15 minute) trecem de la vreme frumoasă la ploaie, la furtună, apoi la vreme
frumoasă și curcubeu, ninsoare și iar vreme însorită, toate suprapuse peste
succesiunea zi-noapte.
În
acest timp, toți copiii mimează fenomenele curente și ascultă “ordinele” de
schimbare a vremii dictate în engleză de un “povestitor”, acesta fiind la
început instructorul, apoi chiar unul dintre copii.
7. Mr/Lady Weather
La
începutul fiecărei lecții, unul dintre copii (elevul de serviciu sau asistentul
zilei) merge la geam, privește afară și oferă celorlalți detalii despre starea
vremii, folosind expresiile precizate mai sus, la Vocabular.
De
asemenea, copiii învață să se refere la vremea în diferite zile (ieri, azi,
mâine) utilizând cuvintele potrivite (yesterday, today, tomorrow).
8. Beautiful weather
Fiecare
dintre copii desenează o pictogramă (așa cum sunt cele de pe hartă la
buletinele meteo) reprezentând vremea la un moment dat într-un anumit loc.
Apoi,
copiii oferă note celorlalte desene (cu excepția celui propriu). Câștigători
sunt cei care au desenat cel ami frumos în viziunea colegilor. Câștigătorii
primesc “bulinuțe” (abțibilduri speciale oferite ca
recompensă) și au prioritate la statutul de Mr./Lady Weather în următoarele
zile.
9. Days of the week
Învățăm cântând zilele săptămânii:
10. Days and gods
Prezentăm numele englezești ale zilelor săptămânii din perspectivă etimologică, povestind cine erau zeii mitologici care care au dat numele acestor zile.
Prezentăm numele englezești ale zilelor săptămânii din perspectivă etimologică, povestind cine erau zeii mitologici care care au dat numele acestor zile.
11. Beep-beep
La
sfârșitul unora dintre lecții vedem câte un episod din desenele animate “Road Runner and Wile E. Coyote”, realizate de marele
Charles Jones.
No comments:
Post a Comment