Monday, March 4, 2013

Activitati grupa mini


                                   ACTIVITATI  GRUPA STRUMFII (2-3ani)
                                Perioada  04-08.03.2013
                        Tema proiectului: ”PRIMAVARA  NE  INSPIRA“
                          Planificare  saptamanala: ”Mamei mele „ 

LUNI 04.03.2013
1.Intalnirea de dimineata :”
·         ,,Flori pentru mama mea ‘’
·         Gimnastica de invioarare.
2.Jocuri liber alese :
·         Constructii: ,,casuta cu flori pt mama’’ (construcţii tridimensionale)
·         Joc de rol:’’ de-a mama si copilul  ”
·         Joc de miscare: micii dansatori
3.Activitati DEC)Educatie-plastica : :”Flori pentru mama mea „-lipire cu diverse materiale

MARTI 05.03.2013
1.Intalnirea de dimineata:
·         „Buna dimineata soare ce dor ne era de tine’’
·         Gimanstica de invioare

2.Jocuri liber alese :
·         Joc muzical:floricica floricea
·         Construstii:”casuta din lemne„
·         Arta:”desen: portretul mamei„
3.Activitati: Activitate integrata 
·         (DS):stiinta: :,,Ce face mama ta?’’ Activităţi specifice în societate locul de muncă lectură după imagini
·         (DOS):”Copilul meu drag" „lectura dupa imagini (discutii)
4.Tura de dupa-amiaza : „ Cantec pentru mama mea „-joc muzical


MIERCURI 06.03.2013
1.Intalnirea de dimineata:
·         As vrea sa fiu ca mama mea ’’
·         „Gimnastica de inviorare cu multa miscare„
2.Jocuri liber alese:
·         Constructii: o casa de vis pentru mama mea
·         Arta: desen „Primavara ”
·         Joc de miscare ”taranul e pe camp„
3.Activitati  :
·         Dlc :”Ce mi-a povestit un greier mic" povestire
·         DPM: exercitii pentru repetarea prizei la obiect "Cine pringe mingea"

JOI  07.03.2013
1.Intalnirea de dimineata :
·          Mama este totul pentru mine
·          Gimnastica  de invioare
2.jocuri liber alese :
·         Constructii : Ce poti face cu aceste 10 figuri geometrice 
·         Arta: desen la libera alegere
·         Joc de miscare: dansul ghiocelului
 3.Activitati:
·         Ds-matematica : Activitate matematică: ,,Exercitiu cu material : mic ,mijlociu si mare
4. Tura de dupa- amiaza : ‘’cum spunem corect ?" exercitiu de pronuntie


VINERI  08.03.2013
1.Intalnirea de dimineata: 
·         Cel mai frumos dar pentru mama mea
·         Gimnastica de invioarare
2.jocuri liber alese :
·         Joc de creatie :”De-a reporterii de stiri”
·         Biblioteca:”poezii de primavara „
·         Stiinta:" completeaza mai departe tabloul"
3. Activitati :
·         (DEC)muzica „E ziua ta mamico" - Predare cantec

No comments:

Post a Comment