Monday, September 29, 2014

Activitati grupa mica 29.09 - 03.10. 2014


Tema:             "Cine sunt/suntem?"

Subtema:      "Eu si familia mea"


ZIUA
ACTIVITATI DE INVATARE
Luni 29.09.2014
ADP:"Ma prezint... "
Tranzitii:"Recunoaste personajul!"
ALA:Biblioteca:"Punctul" (fisa de antrenament grafic)
         Constructii:"Casa mea" (mozaic)
         Joc de rol:"Astazi, eu sunt mama!"
ADE:DS:"Familia mea" (convorbire)
          DEC:"Familia mea"  (auditie)        
Marti 30.09.2014
ADP:"Ganduri catre familia mea"
Tranzitii:"Respect pe oricine, stiu ca e frumos si bine!"
ALA:Joc de masa:"Din jumatati-intreg"
          Arta:"Familia mea" (desen)
          Joc de miscare :"Cine este primul la mama?"
ADE:DLC:"Sarea in bucate" (poveste, fisa de lucru)
          DS:"Unde este locul meu?" (pozitii spatiale)
Miercuri 01.10.2014
ADP:"Asemanari si deosebiri"
Tranzitii:"Ghicitoare"
ALA:Constructii:"Strada mea"
          Stiinta:"O zi din viata unui copil "
          Biblioteca :"Cum ne comportam acasa?"
ADE: DEC :"Casa mea" (pictura)
Joi 02.10.2014
ADP:"Portretul mamei/tatalui"
Tranzitii:"Palmele!"
ALA:Biblioteca:"Ghici, ghicitoarea mea! "
         Arta:"Masa in familie " (modelaj)
         Joc de masa:"Alege si potriveste!"
ADE:DOS:"Duminica in familie" (povestire)
Vineri 03.10.2014
ADP:" Ziua-i mai frumoasa cand zambesc parintii mei!"
Tranzitii:"Zambeste si multumeste!"
ALA:Joc de rol:"De-a familia"
         Constructii:"Camera mea"
         Stiinte :"Gaseste traseul optim!"
ADE:DPM:"Stafeta Iepurasilor" (joc sportiv)
          DOS:"Familia Iepurasilor" (activitate practica)

No comments:

Post a Comment