Monday, May 25, 2015

Activitati grupa mare Prietenii lui Istetila 25-29.05.2015


TEMA DE STUDIU:  EU, TU, NOI... STIU CINE SUNT? SAPTAMANA: 25—29.05.2015

LUNI

- Intalnirea de dimineata: “Lantul salutului

Micii gimnasti

- Activitati liber alese:

Arta-: ”Acesta sunt eu! (desen)

Stiinta: ”Corpul meu– fise de lucru

- Activitati pe domeniu experiential:

Cunoasterea mediului: “Plimbare grabita” (joc de atentie)

Educatie fizica: “Merg cu doamna educatoare la plimbare” (diferite tipuri de mers)

MARTI

- Intalnirea de dimineata: “Singur sau in grup?”

Micii gimnasti

- Activitati liber alese:

Constructii: ”Mobilierul din camera mea”

Joc de rol: ”De-a familia”

Limba si comunicare: ”Unele secrete nu trebuie pastrate niciodata!” (dezvoltarea abilitatilor de comunicare)

- Activitati pe domeniu experiential:

Educatie muzicala: ”Daca vesel se traieste…” (cantec)

Limba si comunicare: “Unde se afla sunetul?”

MIERCURI

- Intalnirea de dimineata: ”Cel mai bun prieten al meu!”

Micii gimnasti

- Activitati liber alese:

Arta - modelaj: “Casa mea”

Joc de masa: “Gaseste drumul catre familia ta” (labirint)

- Activitati pe domeniu experiential:

Matematica: “Membrii familiei mele” (fisa de lucru)

Educatie pentru societate: ”Povesteste-mi despre familia ta”  (convorbire)

JOI

- Intalnirea de dimineata: ”Vreau sa…, imi permiti?”

Micii gimnasti

- Activitati liber alese:

Joc de masa: ”Construim imagini din figuri geometrice”

Stiinta: ”Casuta cu forme geometrice” (fisa de lucru)

- Activitati pe domeniu experiential:

Limba si comunicare: ”Citim imagini, fotografii cu familii din povesti!”

Educatie plastica: ”Mainile mele” (pictura)

VINERI

- Intalnirea de dimineata: ”Saptamana aceasta mi-a placut pentru ca…!”

Micii gimnasti

- Activitati liber alese:

Joc de rol: “In vizita!”

Joc de masa: ”Piramida din cuburi”

- Activitati pe domeniu experiential:

Biblioteca: “Dragostea de frati” (lectura educatoarei)

 

No comments:

Post a Comment