Monday, May 4, 2015

Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză


Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză

 



Grupa mare

Grupa de vârstă: 5-6 ani

Teacher: Diaconescu Diana

April 2015

Teme abordate:

                        Revision and evaluation

                        Easter

                        Our House

 

Vocabular:

 

1.      Revision and evaluation

2.      Paştele: EasterBunny, Eastereggs

3.      Casa noastră: house, roof, floor, window, walls, stairs, bedroom, bathroom, kitchen

 

Activităţi:

 

1. Listena and color

Copiii ascultă indicaţiile naratorului şi colorează fişele conform instrucţiunilor

 

2. Say the object!

Fiecare copil trebuie să numească obiectul de pe cartonaşul primit.

3. Listento the story

Copiii vor asculta poveştile de la finalul unităţilor de învăţare.

 

4. What’s on your back?

Fiecare copil primeşte pe spate un cartonaş reprezentând un mijloc de transport, o cameră, un obiect din casă. În acelaşi timp, un alt copil trebuie să găsească respectivul cartonaş şi să stea pe toată durata jocului în spatele celui care are cartonaşul corespunzător. La final, fiecare copil trebuie să ghicească ce cartonaş are pe spate, după ce observă cine era în spatele lui în timpul jocului.

5. Bingo

Elevii sunt împărţiţi pe echipe şi fiecare echipă primeşte 6 cartonaşe. Dintre acestea, doar 4 vor fi folosite de profesor în combinaţia pentru Bingo. Masa pe care se află aceleaşi obiecte ca şi pe tablă, are Bingo.

 

6. Likes and dislikes

Copiii primesc fişe individuale de lucru, fişe ce sunt împărţită în două – o parte în care desenăm sau lipim ceea ce ne place şi una în care desenăm sau lipim ce nu ne place. La finalul activităţii, fiecare copil are ocazia să ne spună în engleză, formulând propoziţii, ce îi place şi ce nu. 

 

Grupa mică/mijlocie

Grupa de vârstă: 2-4 ani

Teacher: Diaconescu Diana

April 2015

 

Teme abordate:

                   Revision and evaluation

                    Easter

 

                  

 

Vocabular:

1.      Recapitulare si evaluarea ultimelor unitati de invatare

2.      Paştele: EasterBunny, Eastereggs

 

 

Activităţi:

 

1. Listen and color

Copiii ascultă indicaţiile naratorului şi colorează fişele conform instrucţiunilor

 

2. Say the object!

Fiecare copil trebuie să numească obiectul de pe cartonaşul primit.

3. Listento the story

Copiii vor asculta poveştile de la finalul unităţilor de învăţare.

 

4. Likes and dislikes

Copiii primesc fişe individuale de lucru, fişe ce sunt împărţită în două – o parte în care desenăm sau lipim ceea ce ne place şi una în care desenăm sau lipim ce nu ne place. La finalul activităţii, fiecare copil are ocazia să ne spună în engleză, ce îi place şi ce nu. 

 

5. Role Play

Ne imaginăm că ne aflăm într-o anumită zi a săptămânii, într-un anumit anotimp. Încercăm să observăm ce reguli de conduită şi ce măsuri de siguranţă trebuie să avem iarna sau vara. Aplicăm acelaşi joc de rol şi pentru situaţia în care ne aflăm la cumpărături cu părinţii (ce facem, cum vorbim, cum salutăm, cum mulţumim).

 

 

 

No comments:

Post a Comment