Monday, October 26, 2015

Activitati grupa mijlocie 19-23.10.2015


 Planificare  saptamanala :”Minte sanatoasa in corp sanatos „    /”Cine sunt,suntem?”  „Micul meu univers”              

                                 

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
19.10.15
Intalnirea de dimineata :”Ceaiul de dimineata”
Tura 2: ”Respect pt oricine ,stiu ca e bine si frumos”(dep.de a respecta )
Constructii:”Casa mea”
Joc de rol:”De-a mama si copii ”
Joc de miscare :”Puisori veniti la mama!”
(DEC)Educatie-plastica :tema:”Corpul meu „pictura
    
   MARTI
20.10.2015
 
Intalnirea de dimineata:”va prezit fartii si surorile mele 
Tura 2:”mama ma invatat frumos sa fiu bun si politicos „(deprinderi de a respecta si a accepta diversitatea )
Joc muzical :”Casa ,casuta cine locuieste aici? „
Construstii :Casuta pentru fam.mea
Arta :”familia mea „desen
Activitate integrata :
(DS):”De ce trebuie sa mancam sanatos ?” „conversatie +fise de lucru
(DOS):”Cum ma ingrijesc ca sa fiu sanatos”(joc didactic)
 
  MIERCURI
21.10.15
 
Intalnirea de dimineata:”Bine e la noi acasa 
Tura 2 :”Stiu sa pretuiesc ce mi-a luat mama mea)
Arta :”Mama si copiii”desen
Joc de masa :”Drumul de acasa la gradi ”labirint
Constructii :”Spatiul meu de joaca „
Activitatea integrata :
(DLC)-limbaj:”Poznele lui Andrei „lectura educatoarei
(DPM)-„Cu familia in parc „repetarea formelor de mers
 
     JOI
22.10.15
 
Intalnirea de dimineata:”Bunicii povestesc „
Tura 2:”Spune corect ca mama si tatal meu”deprinderi a spune adevarul
 
Constructii :”Camera mea ”
Arta :modelaj „Cadou pentru cei dragi”
Joc de miscare :”Randunica isi cauta cuibul „
(DS2)-matematica
Tema :”formarea de perechi si aprecierea cantitatii 
Fise de lucru indiduale
 
  VINERI
  23.10.15
 
Intalnirea de dimineata:”Ganduri pentru familia ”
Tura 2:”Sarut-mana pentru masa ” formele de politete
Joc de creatie :”Cate 2 toti impreuna ”
Biblioteca: Rudele mele”fise
Stiinta :”Casa mea si in som o stiu”jocdidactic
(DEC)muzica
Repetare catec „AAA acum e toamna , da ! „
Jocuri muzicale  

No comments:

Post a Comment