Monday, October 26, 2015

Activitati grupa mijlocie 26-30.10.2015

Planificare  saptamanala:  Simturile   /”Cine sunt,suntem?” 




 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
26.10.15
Intalnirea de dimineata Povestea degetelor mele”
 ”Vorbim pe rând”(deprinderea de a nu întrerupe conversațiile) “Aranjarea ținutei”(deprinderi de autonomie):”Degețelele
 
B:”Organele de simț”-citire de imagini
C:”Omuleți”-pioneze
 A:”Chipul meu”-desen
 Joc de mișcare:”Foloseste-ți comorile”
(DEC)Educatie-plastica :tema:”mainile mele „Pictura
    
   MARTI
27.10.15
 
Intalnirea de dimineata:”hapciu ,un pic racit  
Tura 2:”suntem prieteni nimic nu ne desparte „(deprinderi de a respecta si a accepta diversitatea )
Ș:”Rolul organelor de simț”-convorbire
JR:”De-a medicul”
   Joc distractiv:”Fete sau băieți”
 
Activitate integrata :
(DS):”Organele de simt „observare +fise de lucru
(DOS):”Cum imi suflu nasul corect ?(discutii libere despre protectie)
 
  MIERCURI
28.10.15
 
Intalnirea de dimineata:”Sunt mic dar stiu sa ma ingrijesc„
Tura 2 :”Impreuna hotaram”(deprinderi de a negocia si participa la decizii comune
B:”Ghicitori mărețe pentru minți istețe”  C:”Chipul copiilor”-mozaic
  A:”Fețe vesele, fețe triste”-desen
 Joc de mișcare:”Cursa copiilor isteți”
 
Activitatea integrata :
(DLC:Educarea limbajului: “Simțurile”de Nicolae Nasta-memorizareDPM:Educație fizică:“Invatarea sariturii de pe loc cu desprindere de pe un picior și pe ambele picioare și cu întoarcere”
 
 
     JOI
29.10.15
 
Intalnirea de dimineata:Buna dimineata dragi colegi  
Tura 2:”Vreau un animal de companie”deprinderi a ocroti si iubi animalele
 
 C:”Lupe”-material mărunt
   Joc senzorial:”Spune ce ai mirosit”
   Joc distractiv:”Salutul fără cuvinte”(mima)
 
(DS2)-matematica
DȘ:Activitate matematică:
    “Ce formă ai primit?”-joc didactic(forme geometrice)
 
 
  VINERI
30.10.2015
 
Intalnirea de dimineata:”Am mirosit o floare ,parfumata ”
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
A:”Ochelari haioși”-modelaj
          Joc senzorial:”Spune ce gust are”
          Joc distractiv:”Baba Oarba”
 
(DEC)muzica
 DEC: Repetarea cântecului “Chipul meu” și ”Eu am 10 degețele”
      
 

No comments:

Post a Comment