Tuesday, January 5, 2016

Activitati grupa mijlocie 04-08.01.2016



TEMA ANUALA DE STUDIU:  Cum, cand si de ce se intampla? / TEMA PROIECT - “E iarna pe Pamant!”  TEMA SAPTAMANII:  “Flori de gheata ”(04-08.2016)

DATA
Activitati de dezvoltare personala(ADP)
Activitati liber alese(ALA)
Activitati pe domenii experientiale(ADE)
     LUNI
04.01.2016
Intalnirea de dimineata :”,,Cum mi-am petrecut vacanta de iarna"
Rutine - ,,Ma pregatesc pentru activitati"Tura 2: ”Respect pt oricine ,stiu ca e bine si frumos”
Constructii:”Patinoarul ”
Joc de rol:”De-a micii instructori ”
Joc de miscare :”Langa soba mamei ”
Optional limba engleza:10-11
(DEC)Educatie-plastica :tema:”Flori de gheata ”(pictura)
    MARTI
05.01.2016
Intalnirea de dimineata:”Unde ne jucam in anotimpul de gheata   „.Invioararea de dimineata”
Tura 2:”mama ma invatat frumos sa fiu bun si politicos „(deprinderi de a respecta si a accepta diversitatea )
Joc muzical :”Casa ,casuta cine locuieste aici? „
 
 
Construstii :”Castelul de gheata”
Arta :”Omul de zapada”
Optinal Pictura:9:30-10:30
Optinal Junior Jym:10:30-11:25
Activitate integrata :
(DS):”De ce ingheata geamurile ?” „conversatie +fise de lucru
(DOS):”Cum ne ferim de cazaturi pe gheata
MIERCURI
06.01.2016
Intalnirea de dimineata:”Bine e la noi acasa 
Tura 2 :”Stiu sa pretuiesc ce cadou am primit”(deprinderi de a ingriji obiectele personale)
Arta :”lacul inghetat ”desen
Joc de masa :”Drumul de acasa la gradi ”labirint
Constructii :”Spatiul meu de joaca „
Activitatea integrata :
(DLC)-Domeniul Limba si Comunicare:”Craiasa Zapezii”povestea educatoarei
(DPM)Educatie Fizica-„Jocuri de iarna  repetarea formelor de mers”
      JOI
07.01.2016
Intalnirea de dimineata:”Bunicii povestesc „
Tura 2:”Spune corect ca mama si tatal meu”deprinderi a spune adevarul
 
Constructii :”Camera mea ”
Arta :modelaj „Flori de gheata”
Joc de miscare :”jocul copiilor pe gheata  
(DS2)-Matematica
Tema :”Formarea de perechi si aprecierea cantitatii 
Fise de lucru indiduale
     VINERI
08.01.2016
Intalnirea de dimineata:”Frigul nu ma poate opri din joc”
Tura 2:”Multumesc pentru masa ” formele de politete
Joc de creatie :”Cate 2 toti impreuna ”
Biblioteca: Rudele mele”fise
Stiinta :”Casa mea din flori de gheta”
(DEC)muzica
„Saniuta „predare

No comments:

Post a Comment