Monday, May 13, 2013

Activitati grupa mini - 06-10.05.2013





Planificare  saptamanala : „Stiu sa ma prezint „Ce si cum vreau sa fiu?/ 06-10.05.2013

  EDUCATOARE:Zbranca  Diana                                                   Grupa SRTUMFII

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
06.05.2013
Intalnirea de dimineata :” :”Buna dimineata ”Tura 2: ”Deprinderi de indemanare  :”Punem incaltamintea ordonat „
Constructii: spatiul meu de joaca  
Joc de rol: de-a micii bucatari
Joc de miscare : sa dansam ,sa ne miscam  
(DEC)Educatie-plastica :tema: „Funy face”- Modelam din plastilina
 
    
   MARTI
07.05.2013
 
Intalnirea de dimineata:”Ce imi place sa face  
Tura 2:”Cum ne protejam de soare „
Joc muzical :”Am o casa mica ASA si ASA”
Construstii :gradina mea de la gradi
Arta :” Liniute desenam si frumos noi coloram  
Activitate integrata :
(DS):stiinta:”Cum ma prezint   „discutii
 (DOS):”Cum sa fiu mereu politicos  
 
  MIERCURI
 08.05.2013
 
Intalnirea de dimineata: :”Prietenii de la gradi”Tura 2:”Five littel ducks”
 
 Constructii Parcul meu preferat  
Arta :desen la libera alegere
Joc de miscare :”sa dansam si frumos sa ne jucam  
Dlc :” Povestea mea  ‘’ – folosirea imaginatie ,socializare directa
DPM:  Dansuri creative ‘’Learn music enghilsh ‘’
 
     JOI
09.05.2013
 
 Intalnirea de dimineata :Good morning children”
 
 Constructii :Gradina fermecata  
Arta :desena la libera alegere
Joc de miscare :dansul ursuletilor ,improvizatie
Ds-matematica : Fisa de lucru «’’Sa numaram ,sa recunoastem ,sa incercuim si cu voce tare noi vorbim « 
  VINERI
 10.05.2013
Intalnirea de dimineata : “Ghiceste cine sunt eu!”
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
Joc de creatie :”joc in liniste”
Biblioteca :”Citim imagini cu personaje
Stiinta :”Ce mananca animalele salbatice
(DEC)muzica
Joc muzical –It’s raining


No comments:

Post a Comment