Friday, May 24, 2013

Activitati grupa mini 27 - 31.05


Planificare  saptamanala „Lumea magica a povestilor” Cine si cum planifica/organizeaza o activitate?/ 27-31.05.2013

  EDUCATOARE:Zbranca  Diana                                                   Grupa Strumfii

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
27.05.2013
Intalnirea de dimineata :” Povestea mea « 
Tura 2: ,,iesire in curtea gradinitei
Constructii: CarteaJoc de rol: de-a povestitorul
Joc de miscare : micii inventivi
(DEC)Educatie-plastica :tema- Personaje din povesti - 
    
   MARTI
28.05.2013
 
Intalnirea de dimineata:Buna dimineata
Tura 2:”iesire in curtea gradinitei
Joc muzical :Cele mai frumoase flori 
Construstii :la alegere  
Arta :” cercuri mari si mici 
Activitate integrata :
(DS):stiinta:,,Povesti alese « (DOS):”Ce personaj din poveste as vrea sa fiu"
 
  MIERCURI
 29.05.2013
 
Intalnirea de dimineata: „Lupul cel rau si Scufita Rosie
Joc distractiv :”dansuri la alegere
 
 Constructii :obiecte mari
Arta :desen personaje din povesti
Joc de miscare :sus –jos eu stiu a dansa frumos
Dlc : Spune-mi o poveste
DPM: exercitii ritmice de mers correct 
 
     JOI
30.05.2013
 
 Intalnirea de dimineata :Cenusareasa era asa....
 tura 2 :joc  distractiv  ce cuvant s-a spus gresit
 
 Constructii : grajd pentru calutul meu
Arta :animale din poveste
Joc de miscare :dansul celor trei purcelusi
Ds-matematica : mare sau mic ?
 
 
  VINERI
 31.05.2013
Intalnirea de dimineata :”Bine ati venit !”
Tura 2:”Jocuri alese in curtea gradinitei”
Joc de creatie :eu sunt lupul tu esti?
Biblioteca :”imagini cu animale din povesti 
Stiinta :creeatia mea
(DEC)muzica
Joc muzical
 

No comments:

Post a Comment