Monday, February 2, 2015

Activitati grupa Prietenii lui Istetila 02-07.02.2015


TEMA DE STUDIU:  ANIMALE DOMESTICE SI SALBATICE! SAPTAMANA: 2 – 6.02.2015

LUNI

Întâlnirea de dimineață: Despre ce vom invata astazi?”

Salutul si prezenta;

   Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

Activitati:

• Activitate matematica: “Cate animale sunt in curtea fermei? (joc didactic - recapitularea sirului 0 – 6 cu aplicatie in joc didactic si fisa de lucru)

• Educatie pt. societate: “De-a medicii veterinari!” (joc de rol)

  MARTI

Întâlnirea de dimineață: “Cum ingrijim animalele de casa?”

Salutul si prezenta;

   Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

Activitati:

• Limba si comunicare: “Motanul incaltat” (povestea educatoarei)

• Ed. fizică: “Pisica pandeste soricelul si il vaneaza”, “Tararea prin tunel si saritura de pe loc cu aterizare pe ambele picioare in ghemuit”.

MIERCURI

Întâlnirea de dimineață: “Puii vin la mama!”

Salutul si prezenta;

   Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

Activitati:

• Limba si comunicare: “Ferma animalelor” (lectura dupa imagini)

• Activitate muzicală: auditii muzicale. Se repeta cantecele invatate despre animale domestice: “Azi Grivei e manios!”, “Un motan cat un pisoi”, “Graiul animalelor”.

  JOI

Întâlnirea de dimineață: “Ce stim despre animalele salbatice?”

Salutul si prezenta;

   Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

Activitati:

• Activitate matematica: “Arata atatea jetoane cate iti cer!” (sirul 0 – 10)

• Limba si comunicare: “Citim in atlase si enciclopedii despre animalele salbatice!”

VINERI

Întâlnirea de dimineață:Ce v-a placut cel mai mult din ce am invatat saptamana aceasta?”

Salutul si prezenta;

   Micii gimnasti (gimnastica de inviorare);

Activitati: 

• Arta: “Scena de poveste – Cartea junglei” (pictura)

Limba si comunicare: “Catelusul schiop”, de Elena Farago

CATELUSUL SCHIOP, de Elena Farago

Eu am numai trei picioare
Si de-abia ma misc: top, top!
Rad cand ma-ntalnesc copiii
Si ma cheama “cutu schiop”.

Fratii mei ceilalti se joaca
Cu copii toti, dar eu
Nu pot alerga ca dansii,
Ca sunt schiop si cad mereu!

Si stau singur toata ziua
Si plang mult cand ma gandesc
Ca tot schiop voi fi de-acuma
Si tot trist am sa traiesc.

Si cand ma gandesc ce bine
M-as juca si eu acum,
Si-as latra si eu din poarta
La copiii de pe drum!

Cat sunt de frumosi copiii
Cei cuminti si cat de mult
Mi-ar placea sa stau cu dansii,
Sa ma joc si sa-i ascult!

 

 

 

 

No comments:

Post a Comment