Tuesday, February 24, 2015

Clubul de weekend


  CLUBUL LUI ISTEȚILĂ – SÂMBĂTĂ, 28 FEBRUARIE (INTERVAL ORAR: 9 – 13)

VIAȚA ESTE O CĂLĂTORIE, NU DESTINAȚIA!

NU EXISTĂ GREȘELI, CI DOAR ȘANSE PE CARE LE VALORIFICĂM!

              Hei, ce faceți dragi prieteni? Vineri ne-am întors din tabăra de schi din Azuga unde am învățat să schiez alături de prietenii mei isteți. Pentru că sâmbăta trecută nu am ținut clubul, vom avea aceeași temă ce vă este cunoscută deja. Data trecută am vizitat Italia, acum mergem întro altă țară care începe tot cu litera “I” și anume… INDIA! Pentru că acum muuut timp, la primul nostru club am pictat pe tricouri, iar voi ați fost foooarte încântați, m-am gândit că sâmbăta viitoare să facem ceva asemănător… să pictăm, dar de această data pe SACOȘE DIN PÂNZĂ. Cu manuțele noastre vom picta elemente din India, mai multe nu vă spun, ci propun să mai așteptăm puțin! Bine, bine… dacă insistați, vă mai dau un indiciu: va fi ceva ce va avea legătură cu un elefant viu colorat!

             Și pentru că India este țara de origine a PIPERULUI, sâmbătă îi vom da viață lui OLAF, cu ajutorul unui ou fiert, unui morcov și a câtorva boabe de piper. Fără acestea din urmă, Olaf ar refuza să apară în public fără năsturași la hăinuță! Am uitat să vă spun că eu am un năsuc mai sensibil și strănut de fiecare dată când miros chiar și o boabă de piper. Chiar acum experimentez ceea ce urmează să lucrăm la club și îmi vine să strănut… Ha… Hap… Hapciu! Exact ce v-am spus!

             Prin urmare, vă aștept pentru a descoperi împreună tainele Indiei!

TABEL ÎNSCRIERE VALABIL TUTUROR GRUPELOR - TARIF: 50 LEI / SÂMBĂTĂ

 

1.
 
 5.
 
 9.
 
2.
 
 6.
 
10.
 
3.
 
 7.
 
11.
 
4.
 
 8.
 
12.
 

 

No comments:

Post a Comment