Monday, February 9, 2015

Clubul de weekend 14 februarie


CLUBUL LUI ISTEȚILĂ – SÂMBĂTĂ, 14 FEBRUARIE (INTERVAL ORAR: 9 – 13)

                                      ÎNVĂȚĂM SĂ GĂTIM ÎN STIL ITALIAN!

          Buongiorno, amici! De această dată poposim în Italia, ce părere aveți? Să știți că acum m-am decis repede pentru că mi-e tare poftă de o pizza aburindă, așa că acolo vom savura cea mai bună pizza făcută chiar de noi! Știu, știu, știu… veți spune că pizza nu s-a descoperit în Italia, ci în Grecia! E corect! Istoria preparării pizzei începe din vremea Greciei antice, când pâinii i se dădea formă rotundă și plată și era coaptă pe pietrele fierbinți. Însă prima pizzerie a fost deschisă în anul 1830 la Napoli, numită “Antica Pizzeria Port Alba”, care funcționează și în ziua de azi. Aluatul se cocea in cuptor de cărămidă, iar textura și gustul a făcut-o faimoasă și astfel s-a răspândit în mai multe orașe din Italia, rămânând mâncarea de bază a oamenilor din Napoli. În anul 1889, brutarul Raffaele Esposito a inventat pizza margherita, ca un preparat special în cinstea regelui Italian Umberto I și a reginei Margareta. Pizza a fost făcută astfel încât să conțină culorile steagului Italiei pentru a arăta respectul față de țară folosind ca ingrediente: busuioc verde, brânză albă și sos de roșii. I s-a dat numele reginei, în semn de cinste față de aceasta. Vedeți că m-am documentat? He, he, am făcut-o pentru prietenii mei dragi. Prin urmare, sâmbăta aceasta suntem pizzeri!!! Da, ați auzit bine! Vom găti cea mai delicioasa pizza, cu care vă vom servi la terminarea clubului, asta dacă mai rămâne vreo bucațică! J

           Și pentru că am amintit de rege si regină, tot în cadrul acestui club le vom construi acestora un castel minunat cu ajutorul multor biscuiți și cornete pentru înghețată! Pentru această activitate va fi nevoie de foarte multă concentrare, dar nu îmi fac griji pentru acest lucru fiindcă întotdeauna unde-s mulți prieteni, puterea crește! J

No comments:

Post a Comment