Thursday, November 26, 2015

Activitati 23-27.11. Grupa Mijlocie


Planificare  saptamanala : ” Micul calator   /”Cine sunt,suntem?”        Perioada :23-27.11.2015  „Micul meu univers”

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
23.11.15
Intalnirea de dimineata: Pe unde am calatorit ?
Inviorarea de dimineata cu exercitii pe joc muzical  Prezenta
CONSTRUCŢII  „ barcuta mea de calatorii ”                       
 JOC CU ROL „ de-a turistii ”
Joc de miscare :Micii calatori fericiti
 
(DEC)Educatie-plastica :tema:”Stegulete „
Pictura ,modelaj   
    
   MARTI
24.11.2015
 
 Întâlnirea de dimineaţă
Mi-ar place sa ajung in jungla “”prezenţaCalendarul zilei:
Gimnastica de înviorare
BIBLIOTECĂ
Curiozitati despre tarile din lume
Harta Europei
CONSTRUCŢII„casa de vacanta “
 
Activitate integrata :
(DS):”Tara noastra ,Romania    „observare +fise de lucru ,discutii
(DOS):”Ce sunt tarile ?discutii ,imagini 
 
  MIERCURI
25.11.2015
 
 Întâlnirea de dimineaţă„ Am fost si la munte si la mare ”                 prezenţaCalendarul zilei:Gimnastica de înviorare
ARTĂ desen stegulete
ŞTIINŢĂ  :recunoaste si verifica
Joc de miscare :Statuietele
 
Activitatea integrata :
DLC: Povestea educatoarei :Micul calator”
DPM:Educație fizică:
 Concurs sportiv
 
 
     JOI
26.11.2015
 
Intalnirea de dimineata: „parintii mei calatoresc foarte mult “prezenţaCalendarul zilei:Gimnastica de înviorare
Joc de rol :micii curiosi ai tarii noastre  
Joc de masa :puzzel ,lego
Arta steagul romania  
(DS2)-matematica
DȘ: ”lucram pe caietele individual
 
  VINERI
27.11.2015
 
Intalnirea de dimineata:Abia astept sa fiu  mare si sa calatoresc
prezenţaCalendarul zilei:Gimnastica de înviorare
 
   Biblioteca :citim reviste cu tari  
Constructii : satelitii
Joc de rol : de-a calatorii prin desene animate
Jocuri muzicale      
 
(DEC)muzica
 “Noi suntem romani “ joc muzical “

No comments:

Post a Comment