Monday, March 9, 2015

Activitati grupa mijlocie - 09-13.03.2015


 

Planificare  saptamanala :”Pe unde imi place sa calatoresc ?(la munte sau la mare )    /09-13.03.2015

 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
09.03.2015
Intalnirea de dimineata :” Am calatorit cu parintii mei la munte’’
Tura 2: ,,Sa va povestesc peripetia mea ‘’
Constructii: ,,casuta de la munte  (construcţii tridimensionale)
Joc de rol: de-a turistii ”Joc de miscare : micii inotatori
(DEC)Educatie-plastica :tema:pictura la alegere „La munte sau la mare „
    
   MARTI
10.03.2015
 
Intalnirea de dimineata:”Buna dimineata soare ce dor ne era de tine 
Tura 2:”Cum ne protejam de raceala ”discutii
Joc muzical :”eu sunt un calator voinic si imi place sa ma plimb  
Construstii :” casuta din lemne 
Arta :” desen: portretul mamei „
Activitate integrata :
(DS):stiinta:,,Pe unde imi place sa calatoresc ’’ după imagini(DOS):”De ce este frumoas la mare ?De ce ne place la munte ? 
 
  MIERCURI
 11.03.2015
 
Intalnirea de dimineata: „Vremea calatoriilor ,timpul peripetiilor ’’ tura 2
Joc distractiv :”Unde am ascuns obiectul ?
 
 Constructii :”o casa de vis la mare
Arta :desen” Padurea  
Joc de miscare :”taranul e pe camp „
Dlc :” Micul calator ‘’ povestea educatoarei
DPM: exercitii pentru repetarea prizei la obiect « Cine pringe mingea « 
 
     JOI
12.03.2015
 
 Intalnirea de dimineata : Iubesc natura ca este cald  « tura 2 :joc  distractiv  ce cuvant s-a spus gresit « 
 
 Constructii :Ce poti face cu aceste 10 fig geometrice 
Arta :desena la libera alegere
Joc de miscare :”Trenuletul calator”
Ds-matematica : Activitate matematică: ,,Exercitiu cu material :mic ,mijlociu si mare
 
  VINERI
  13.03.2015
Intalnirea de dimineata”Cea mai frumoasa calatorie „
Tura 2:”Sa ne cunostem imprejmuirile”
Joc de creatie :”De-a reporterii de stiri”
Biblioteca :”carti de poezii de primavara „
Stiinta :completeaza mai departe tablou„
(DEC)muzica
Jocuri muzicale /Repetare cantece

No comments:

Post a Comment