Monday, March 2, 2015

Raport engleza februarie


 

Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză

Grădiniţa “Yuki”

 

Grupa mare/mijlocie

Teacher: Ionuț Costache

February 17-27, 2015

Manual: flashcards

 

Teme abordate: Animale, prepozițiile “on” și “under”, fructe și legume.

                        

 

Vocabular:

1.      Animale: dog, cat, mouse, cow, rabbit, donkey, pig, lion, pelican, horse, fox, cheetah, snake, elephant, crocodile, tiger, puma.

2.      Altele: book, pencil, wall, clock, table, plum, olive, eggplant

3.      Recapitulare: orange, apple, pepper, tomato, onion, carrot, potato, cucumber, pear, cherry, strawberry,

 

Activităţi:

 

1. Mimic the animal.

Unuia dintre copii i se arată un flashcard și mimează animalul prezentat. Ceilalți ghicesc animalul mimat.

 

2. Group the animals.

Animalele mimate sunt așezate pe categorii: milk vs. eggs making, cold vs warm blooded, domestic vs. wild animals.

3. On or under

Învățăm să legăm obiectele prin poziționare: “the pencil is on the book”, “the book is under the table”, “the clock is on the wall”, etc.

 

4. Fruit & vegetable gymnastics

Recapitulare fructe și legume: copiii aud numele unui fruct sau a unei legume și:

- dacă fructul crește în copac, atunci descriu cu mâinile o formă asemănătoare cu o coroană de copac

- dacă crește sub pământ, atunci copiii își ating vârfurile picioarelor cu vârfurile mâinilor, ținând picioarele drepte

- altfel, dacă crește într-o plantă la suprafață, atunci copiii îndoaie picioarele și întind mâinile în față

 


 

 

Raport de Activitate pentru Opţionalul de Limba Engleză

Grădiniţa “Yuki”

 

Grupa mică

Teacher: Ionuț Costache

February 17-27, 2015

Manual: flashcards

 

Teme abordate: Animale, fructe și legume.

                        

 

Vocabular:

1.      Animale: dog, cat, mouse, cow, rabbit, donkey, pig, lion, fox, cheetah, elephant.

2.      Recapitulare: orange, apple, pepper, tomato, onion, carrot, potato, pear.

 

Activităţi:

 

1. Mimic the animal.

Unuia dintre copii i se arată un flashcard și mimează animalul prezentat. Ceilalți ghicesc animalul mimat.

 

2. Group the animals.

Animalele mimate sunt așezate pe categorii: milk vs. eggs making, domestic vs. wild animals.

4. Fruit & vegetable gymnastics

Recapitulare fructe și legume: copiii aud numele unui fruct sau a unei legume și:

- dacă fructul crește în copac, atunci descriu cu mâinile o formă asemănătoare cu o coroană de copac

- dacă crește sub pământ, atunci copiii își ating vârfurile picioarelor cu vârfurile mâinilor, ținând picioarele drepte

- altfel, dacă crește într-o plantă la suprafață, atunci copiii îndoaie picioarele și întind mâinile în față

 

 

 

No comments:

Post a Comment