Monday, October 13, 2014

Activitati grupa mijlocie - Piticii Voinicii - 13-17.10.2014

Planificare saptamanaa: ”SUNT FRUMOS SI SANATOS"
 ZIUA
                  ADP
           ALA   
              ADE
 
     LUNI
13.10.2014
Intalnirea de dimineata :”Am un nume doar al meu ”
Tura 2: ”Eu sunt unic „dep.de a se percepr pe sine in mod pozitiv
Constructii:”Patutul meu ”
Joc de rol:”Copil-tanar-batran ”
Joc de miscare :”De- baba oarba”
(DEC)Educatie-plastica :tema:”Baiatul si fetita ”(Modelaj )
    
   MARTI
14.10.2014
 
Intalnirea de dimineata:”Acesta sunt eu 
Tura 2:”Cu cine ai facut cunostinta „joc de cunoastere
Joc muzical :”joaca ,joaca „
Construstii :Omuletii
Arta :”corpul meu „desen
Activitate integrata :
(DS):”Baiatul si fetita  „Observare +fise de lucru
(DOS):”Ce fac eu intr-o zi”(convosrbire)
 
  MIERCURI
  15.10.2014
 
Intalnirea de dimineata:”Asemanari si deosebiri   
Tura 2 :”Am prieteni de nadejdie”dep de a folosi obiecte de uz personal  
Arta :”Autoportret”desen
Joc de masa :”Corpul uman „puzzel
Constructii :”Spitalul  
Activitatea integrata :
(DLC)-limbaj:”Acasa „repetare poezie de Emil Caldararu
(DPM)-„maini puternice „exercitii pentru forta
 
     JOI
16.10.2014
 
Intalnirea de dimineata:”Eu ma joc cu tine ,tu te joci cu mine„
Tura 2:”veseli ne jucam cercul il formama”mers in formatie de cerc
 
Constructii :”siluete  
Arta :modelaj „corpul meu
Joc de miscare :”Sotron  
(DS2)-matematica
Tema :”Te rog sa_mi dai  „joc logic convorbire
Fise de lucru indiduale
 
  VINERI
  17.10.2014
 
Intalnirea de dimineata:”ce mi-a povestit o jucarie ”
Tura 2:”Astazi eu sunt de serviciu”(dep  de a mentine ordinea in sala de grupa)
Joc de creatie:”Dansul marionetelor”
Biblioteca:”Pinochhio „DVD
Stiinta :”Recunoaste silueta in miscare „
(DEC)muzica
 
„Familia „Repetare  

No comments:

Post a Comment