Monday, October 20, 2014

Planificare activitati 20.10 - 24.10 - Grupa Mica


 

Planificare saptamanala:06-10.10.2014”Corpul uman si igiena personala”


DATA/ZIUA
                                                ACTIVITATI DE INVATARE
 
Luni
06.10.2014
A.D.P.: RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
             Întâlnirea de dimineaţă:Să mă prezint...!”- deprinderea de a se autentifica;
             ”Aceasta este familia mea!”- prezentarea membrilor familiei şi a responsabilităţilor pe care aceştia le au în general;
             Tranziţii: “Deschide urechea bine!”- joc muzical de dezvoltarea a simţului acustic, dar şi a memoriei;
A.L.A.: Bibliotecă: “Corpul uman”- citire dupa imagini
             Ştiinţe: “Ce-ai gustat?”- joc senzorial de recunoaştere a legumelor/fructelor;
A.D.E.: D.L.C.+ D.E.C.: “Degetele mele”
             -amprente
A.D.P.: “Cine?”- joc didactic
 
Marţi
07.10.2014
 
A.D.P.: RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
Intalnirea de dimineata: “Sunt fetiţă/băiat”- recunoaşterea propriului gen;
             “Are mama o fetiţă şi tata un băieţel” –deprinderea de a participa la treburile din gospodărie alături de ceilalţi membri şi de a ajuta;
             Tranziţii: “Ghici ce jucărie am ascuns?”- joc de atenţie;
A.L.A.: Joc de rol:”De-a familia”
            Construcţii: “Roboţelul”-cuburi/lego;
            Artă: “Chipul meu”- modelaj;
A.D.E.:D.Ş.(cunoaşterea mediului) +D.P.M.: “Harnic ca o albină”
             -observare corpul uman-componente şi la ce folosesc;
             -mers cu deplasare în diferite direcţii;        
 
 
Miercuri
08.10.2014
A.D.P.: RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
             Întâlnirea de dimineaţă:”Ce îmbrăcăm toamna?”
             “Cu ce m-am îmbrăcat?”- deprinderea de a recunoaşte piesele de îmbrăcăminte adecvate pt. fiecare parte a corpului;
             Tranziţii:“Imită-mă!- joc de mişcare de interior/exterior;
A.L.A.: Bibliotecă: “Micul artist”-repetare poezii
             Ştiinţă:“Acesta-s eu”- asamblare şi lipire corpul uman din figuri geometrice;
A.D.E.: D.Ş.(activit. matematică): “Toamna port căciulă”
             -figuri geometrice(triunghiul)
 
Joi
09.10.2014
 
 
A.D.P.: RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
            Tranziţii: “Batistuţa”- joc muzical;
A.L.A.:Ştiinţe:“Prietenii curăţeniei”- fişă individuală de selectare a obiectelor de igienă personală prin încercuire 
A.D.E.:D.L.C.+ D.E.C. :”Dacă vesel se trăieşte”
            -convorbire: “Sunt vesel când sunt sănătos”;
 
Vineri
10.10.2014
 
A.D.P.: RUTINE-salutul, prezenta, calendarul naturii, gimnastica de inviorare.
             Întâlnirea de dimineaţă:”Eu sunt unic”- formarea unei atitudini corecte faţă de sine; 
             ”Toţi sunt prietenii mei”- formarea unei atitudini corecte faţă de ceilalti, acceptarea celuilalt;
             Tranziţii: “Hora mare”- joc muzical
A.L.A.: Bibliotecă: ”Ce ştiu eu să fac mai bine ”- dezvoltarea unei atitudini pozitive faţă de sine prin convorbire;
             Artă : ”Hora ”- decupare ;
A.D.E.:D.O.S.:“Sunt frumos”
                         -activitate practică:“Lantul şi brăţara”- înşirare

No comments:

Post a Comment